zaterdag 11 januari 2014

For you Tilda!

 
Zoals jullie denk ik wel weten is vandaag de start van de grootste hobbybeurs ter wereld, de CHA 2014. Natuurlijk mag daar Magnolia Rubberstamps niet ontbreken.
 
Deze kaart heb ik speciaal voor deze beurs gemaakt om de nieuwe Lost en Found Collectie van Magnolia te promoten. Deze schattige stempel heet "For you Tilda" en je kunt haar bij de webwinkel van Harlekino bestellen.
 
 
De schattige vlinders zijn gemaakt met Spellbinders. De besjes zijn van Magnolia. De prachtige rand met bloemen achter de afbeelding is van Unique Hobbyproducts.

 
Het kant komt van een hobbybeurs en van de Action. Het kanten randje van papier heb ik met een DooHickey gemaakt.

 
Tilda is gekleurd met Distress Inkt, Re-fil Distress Inkt en Distress Markers.
Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt: Pumice Stone, Black Soot, Walnut Stain, Milled Lavender, Dusty Concord, Victorian Velvet, Antique Linen, Vintage Photo, Tattered Rose, Fired Brick en Aged Mahogany.


 
Ik wil je alvast weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind het natuurlijk superleuk als je even een berichtje voor me achterlaat.
 
Fijn Weekend!!!
 

Veel liefs,

Monique xxx

 


22 opmerkingen:

  1. OMG....this is so luscious in design, details and coloring.
    Absolutely spectacular!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje is het. En wat gaaf dat je kaart op de CHA staat.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique,
    Wat een super mooi kaartje weer met prachtige details. Ik kan niet wachten totdat de collectie uit is er zitten zulke leuke tussen. Fijn weekend verder.
    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat weer schitterend gedaan Monique. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow Monique wat moet ik er nu weer van zeggen...het is weer een beauty. Schitterend!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een schitterende kaart Monique, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOWWWWWW Monique ze is weer superrrrr gaaf
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat een super mooi kaartje heb je weer voor ons en wat leuk dat ie op de CHA te zien is.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Monique het is een schitterende kaart, gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, dat is een waar pronkstukje op de CHA !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Monique . Ik ben druk aan het oefenen met de Distress Markers. Gr Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Monique wat een geweldig schitterende creatie
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Simply fantastic as always; all the details on the card, your coloring, embellishes......really very pretty. Elena.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi
    Wat een super kaart.En helemaal top dat ie op de cha staat.
    Gr de knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Monique,

    Wat een lieverd is dit weer!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh hij is prachtig!! super mooie kleuren en alles is geweldig aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echte Monique kaart en dus gewoon een PLAATJE!!!
    Super mooie combinatie van kleur en materiaal.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card Monique! I love it!!
    Hugs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is weer een allerprachtigst schatje Monique! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. She's so pretty, I love the paper and gorgeous flowers and lace, very sweet
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh. How. Beautiful. I love the image and how you've brought it to life with perfect coloring. Hugs Janine

    BeantwoordenVerwijderen