maandag 1 oktober 2012

Het 10e Doe@ding Event!



Afgelopen weekend was het een enorme drukte in Spijkenisse tijdens het 10e Doe@ding Event!
Angela en ik mochten met de nieuwe speciaal voor Doe@ding gemaakte stempel van Magnolia een workshop geven. Ik mocht met alle dames kleuren. Deze schattige stempel is vanaf nu te koop in de webwinkel van Doe@ding.


Angela zorgde ervoor dat de dames het prachtige tasje in elkaar konden zetten. Wat was het gezellig!


Ik vond het geweldig zoveel nieuwe, maar ook bekende gezichten weer te ontmoeten. We hebben de prachtige stempel ingekleurd met Distress Inkt gecombineerd met Distress Markers.

Mocht je na het zien van deze foto's zin hebben om ook een keer aan te schuiven bij een workshop van ons, dan heb ik leuk nieuws!
Op zaterdag 13 oktober zijn er nog een paar plaatjes beschikbaar. We gaan dan deze Tag maken.

Dus heb je tijd en zin, meld je dan snel aan. Het kan via de webwinkel van Doe@ding of telefonisch. Telefoon: 0181-625017.


Even een foto van mijn collega!


Er werden in de zaal nog veel meer workshops gegeven, bijvoorbeeld door Tonny.


In de andere zaal was het ook een drukte van jewelste. Marlous had voor prachtige aanbiedingen gezorgd. 

Er waren veel verschillende demonstraties te zien en er was uiteraard heel veel te koop.


Er was echt voor ieder wat wils. Henny Barendrecht geeft uitleg en laat haar prachtige creaties zien.



Miranda van den Bosch


 En natuurlijk Anita .......... en nog vele anderen!



Ik ben ontzettend blij dat we bij dit geweldige Event erbij mochten zijn.

Ik wil alleen nog zeggen:
Lieve Marlous en het hele Team dat ons heeft verzorgd:
ONTZETTEND BEDANKT! Het was weer helemaal TOP!!!

Veel liefs,

Monique xxx

12 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke doeaDing foto's he Monique...

    Jullie projectje was weer adembenemend lief.

    Ook ik geniet lekker na en vond het enig om de foto's te bekijken, sta er weer leuk op hi,hi,...

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    dat ziet er zeker gezellig uit zeg! En wat een prachtige creaties zullen er gemaakt zijn :D Erg leuk om zo even mee te mogen genieten!
    Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Monique, was zeker heel gezellig,wel wat drukker dan in de winkel ,maar ja , dat is logisch.Door al die drukte vergeten te zeggen, heel veel plezier aankomend weekend in Zweden met Angela,maar dat zal jullie vast en zeker lukken.Ik ben dit weekend de queen bij het fairytale event,maar ik moet zeggen dat ik dit ook heel erg leuk had gevonden,misschien volgend jaar.Liefs en groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    Wie weet vind je het leuk om bij de Ladies Night iets te ondernemen??
    IK hoor het anders kun je altijd even bellen of langs komen!!

    Fijne week lieve groet,

    JOlanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hi Monique, nou dat ziet er allemaal heel gezellig uit idd, hoop toch nog een keer te komen hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique,
    Het was erg gezellig en erg druk, hopelijk heb je nog wel na 14.00 uur een broodje kunnen eten??? Ik was er vrijdag en toen had je nog geen pauze gehad!!!
    Ondanks dat je het zo druk hebt, blijf je altijd enthousiast, echt bewonderenswaardig.
    Ik heb het heel gezellig gehad en een mooie stempel en tasje aan over gehouden. THNX.

    Veel plezier aankomende weekeind samen met Angela in Zweden. Ik zie je zaterdag de 13e weer.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi monique, het was weer geweldig en ik kan me dan ook alleen maar bij jouw aansluiten.
    Bij deze wil ik jouw en Angela dan ook heel erg bedanken voor het carpoolen hahaha .
    Heel veel plezier en succes aankomend weekend.
    Dikke knuff
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het waren erg gezellige dagen.
    en vond het erg leuk jullie weer te zien en u mooie creaties.

    En ik wil jullie veel plezier in zweden toe wensen.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Monique,ik was er vrijdag en heb even staan kijken hoe druk je aan het kleuren was,jullie tafels zaten aardig vol.Het was inderdaad erg leuk gezellig en inspirerend op de beurs en in de winkel,ik heb ook genoten,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Monique, bedankt voor het delen van de foto's! Heerlijk om zo nog even terug te kijken naar een geweldig evenement. Wat ben ik blij dat ik weer van de partij mocht zijn zaterdag en wat hebben we weer genoten. Het hoogtepunt van de dag is toch altijd wel de workshop van Angela en jou hoor. Super leuk zoals jullie je enthousiastme over kunnen brengen. Dank daarvoor! Ik stuur de foto's die mijn moeder gemaakt heeft nog even door hoor. Heel veel succes en vooral plezier gewenst in Zweden maar dat gaat zeker goedkomen! Dikke knuf Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique, de foto's geven een goede indruk hoe leuk het was het weekend. Bedankt voor de leuke workshop. Mijn moeder zal haar verjaardag straks niet snel vergeten. Bij dit prachtige tasje horen handgemaakte Bonte Koe bonbons: 2 cadeautjes in 1. Ze is gek op deze stijl én bonbons :-)
    Tot een volgende workshop, helaas niet in Zweden, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er gezellig uit zeg, helaas kon ik zelf niet bijzijn :(

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen